پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات در استان فارس باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و بخش خصوصی نگاه ویژه به سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات داشته باشد.

به گزارش پیام خبر، سورنا ستاری، امروز (سه ‌شنبه ۲۲ تیر) در سفر یک روزه خود به شیراز در جمع خبرنگاران گفت: فارس در توسعه شرکت ‌های دانش ‌بنیان و حرکت قابل توجهی کرده است اما در پارک علم و فناوری دارای عقب ماندگی است که باید برطرف شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افزود: توسعه دره نوآوری، پارک علم و فناوری و کارخانه نوآوری از اقدامات موثر فارس در توسعه جهش فناوری است.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر شاهد تغییر نگاه مدیران دولتی و دانشگاهیان به شرکت‌ های دانش‌ بنیان بوده ایم اما فارس برای رسیدن به جایگاه خود در حوزه فناوری اطلاعاتباید مسیر بیشتری را با جدیت بپیماید.

ستاری با اشاره به تامین حوزه‌های دفاعی کشور از طریق شرکت ‌های دانش بنیان عنوان کرد: دولت تلاش می کند زیرساخت‌ های لازم برای توسعه فناوری‌های نوین در کشور افزایش یابد.

وی ادامه داد: توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات در استان فارس باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و بخش خصوصی نگاه ویژه به سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات داشته باشد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: فعالیت های پارک ‌های علم و فناوری نباید به فضای این پارک محدود شود بلکه باید در تمام امور شهر مورد توجه قرار بگیرد.

 

کد خبر 149646

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید