پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ۱۷:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های منچسترسیتی و لیورپول انگلیس در شب دوم دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مقابل رقبا صف آرایی می کنند.

به گزارش پیام خبر، در شب دوم از دور برگشت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه اتلتیکو مادرید اسپانیا برای فرار از حذف از این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود وندا متروپلیتانو با منچسترسیتی انگلیس مسابقه می دهد.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه اتحاد با تک گل کوین دیبروینه بسود سیتیزن ها به پایان رسید و با این نتیجه قطعا دیدار برگشت نیز جذاب دنبال می شود چرا که هیچ کدام از تیم های سیتی و اتلتیکو دوست ندارند شانس رسیدن به جمع چهارتیم را از دست بدهند.

این نخستین بازی خارج از خانه منچسترسیتی برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا محسوب می شود و سیتیزن‌ها تنها سه بار از یازده مصاف‌ قبلی شان با تیم‌های اسپانیایی در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی شدند.

در دیگر بازی شب دوم مرحله یک چهارم، لیورپول انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان بنفیکا پرتغال است مسابقه ای که برای قرمزهای مرسی ساید با توجه به برتری ۳-یک در خانه بنفیکا روی کاغذ آسان به نظر می رسد و کلوپی و شاگردان کار سختی برای رسیدن به نیمه نهایی نخواهند داشت.

در تاریخ مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا تنها دو تیم موفق شدند لیورپول را با اختلاف بیش از یک گل در خانه اش شکست دهند که یکی از تیم ها بنفیکا لیسبون بوده که در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ در ورزشگاه آنفیلد، با ۲ گل به برتری دست یافت و به دور بعد صعود کرد.

 

کد خبر 184074

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید