جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عضوهیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همراه و هم‌راستا با سیاست‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی به عنوان پشتیبان و موتور محرکه کشت‌های قراردادی، نقشی ممتاز در اجرایی شدن طرح کشت های قراردادی داشته است.
به گزارش پیام خبر،عضوهیئت مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی در توسعه و ترویج کشت‌های قراردادی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی همراه و هم‌راستا با سیاست‌های مذکور، به عنوان پشتیبان و موتور محرکه کشت‌های قراردادی، نقشی ممتاز در اجرایی شدن طرح مذکور داشته است.

حمیدرسولی با اعلام موضوع فوق افزود: در برنامه کشت قراردادی گندم که در (17) استان کشور به مساحت 250,000 هکتار انجام گردید، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با تامین بیش از (65) هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای به ارزش 6000 میلیارد ریال و تحویل آن به کشاورزان مشمول طرح، نقش کلیدی خود را در اجرای این برنامه به خوبی ایفا نموده است.

در ادامه رسولی با ارایه گزارشی از فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در زمینه کشت قرارداری گندم اعلام کرد : در برنامه کشت قراردادی برنج نیز که در سال‌جاری به مساحت 45000 هکتار در استانهای شمالی کلید خورد، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به عنوان پشتیبان این طرح، تمامی نیازهای نهاده‌ای طرح مذکور شامل: بذور برنج، انواع کودهای کشاورزی و سموم را تامین نموده است و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1200 تن بذور برنج و 21000 تن انواع کودهای شیمیایی و همچنین بیش از 900,000 لیتر انواع سموم برای طرح مذکور تامین و در حال تحویل به کشاورزان عزیز می‌باشد. برآورد می‌شود که برای اجرای این طرح نیز مجموعاً در حدود 2000 میلیارد ریال انواع نهاده‌های کشاورزی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بدون دریافت وجه تحویل کشاورزان عزیز شود.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در پایان افزود: موفقیت طرح کشت قراردادی منوط به پشتیبانی خوب و مناسب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از آن می‌باشد.

 

کد خبر 184634

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید