جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ۱۲:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مخالفت اعضای شورای شهر شیراز به الحاق روستاهای سلطان آباد، گردخون، اقبال آباد، شاپورجان، کیان آباد و ماه فیروزان به محدوده شهر شیراز و رد مصوبه هفته گذشته این شورا درخصوص افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر ناوگان تاکسیرانی از مهمترین موضوعات مطرح شده در صحن علنی این هفته شورای شهر شیراز بود.

به گزارش پیام خبر، نامه فرمانداری شهرستان شیراز، درخصوص تعیین تکلیف الحاق روستاهای سلطان آباد، گردخون، اقبال آباد، شاپورجان، کیان آباد و ماه فیروزان به محدوده شهر شیراز ، در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و درباره آن تصمیم گیری شد.

در این نشست با الحاق روستاهای سلطان آباد، گردخون، اقبال آباد، شاپورجان، کیان آباد و ماه فیروزان به محدوده شهر شیراز موافقت نشد و اعضای شورای شهر شیراز به عدم الحاق روستاهای مذکور به محدوده شهر شیراز رای موافق دادند. افزایش نرخ کرایه تاکسی در شیراز رد شد در جلسه یکشنبه هفته گذشته، اعضای شورای شهر شیراز با اکثریت آرا با افزایش حدود ۷۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری موافقت کردند که این مصوبه از سوی فرمانداری شهرستان شیراز رد و به شورا برگشت داده شده است. در ادامه جلسه پنجاه و ششم شورای اسلامی شهر شیراز نامه فرمانداری این شهرستان، مبنی بر ایراد به مصوبه افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر ناوگان تاکسیرانی شهر شیراز در سال ۱۴۰۱، با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و درباره آن تصمیم گیری شد. بر این اساس مقرر شد موضوع جهت بررسی بیشتر مجددا به کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا ارسال شود.

 

کد خبر 184919

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید