جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور؛

جنگ سپاهان با تاسیسات برای صدرنشینی

مهمترین بازی روز دوم مرحله برگشت لیگ‌ برتر هندبال بانوان میان تیم های صدرجدولی سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران برگزار می شود.

به گزارش پیام خبر، روز دوم مرحله دوم دور برگشت رقابت های دسته برتر هندبال بانوان باشگاه کشور چهارشنبه هفت اردیبهشت به میزبانی تهران برگزار می شود که در حساس ترین بازی، تیم های تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در تالار هندبال به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول رده بندی تاسیسات و سپاهان با امتیاز مشابه ۱۶ و بدلیل بازی رودررو در مکان های اول و دوم قرار دارند و برنده این بازی می تواند صدرجدول را از آن خود کند.

تیم های شهرداری ملایر و شهید شاملی کازرون نیز از ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه دیگر دیدار مهم روز دوم را برگزار می کنند چرا که شهرداری ملایر هم امتیاز با دو تیم سپاهان و تاسیسات است و تنها بدلیل بازی های رودررو در جایگاه سوم قرار دارد و می تواند با برد نماینده فارس حداقل به رده دوم صعود کند.

شهید شاملی کازرون هم که بازی های دور برگشت را با عملکرد خوبی مقابل حریفان آغاز کرده و با ۱۳ امتیاز مکان چهارم را به خود اختصاص داده می تواند با پیروزی مقابل ملایی ها علاوه بر تثبیت جایگاهشان، برای رسیدن به صدرجدول در بازی های بعدی امیدوار باشد.

در سایر مسابقات روز دوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور، چهارشنبه هفت اردیبهشت یکتا افروز البرز با آتریسا تهران و سنگ آهن بافق با کات شاهرود دیدار می کنند.

 

کد خبر 187663

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید