جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ۱۵:۱۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رویداد دانشجوپلاس با محوریت رسانه، با هدف توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خبر، مهدی مؤمن‌زاده، با اشاره به اینکه رویداد دانشجوپلاس با محوریت رسانه، با هدف توانمندسازی دانشجویان در زمینه‌های فرهنگی، در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود؛ گفت: این رویداد با هدف ارتقا سواد رسانه‌ای دانشجویان، توانمندسازی، شناسایی استعدادها و ترغیب دانشجویان برای فعالیت در حوزه‌های مختلف رسانه به مدت 2 روز در دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز توضیح داد: رویداد دانشجوپلاس شروع یک سلسله برنامه است که در قالب باشگاه مثبت ما، تلاش دارد تا محیطی فراهم کند که دانشجویان بتوانند مهارت‌های فرهنگی لازم برای فعالیت در محیط دانشگاه را به دست آورند به این امید که ان‌شاالله نتیجه‌ی آن، پویایی هرچه بیشتر فضای فرهنگی دانشگاه خواهد بود.

وی بیان کرد: این رویداد دو روزه، مقدمه‌ای برای رسیدن به این هدف است و در ادامه برای دانشجویان منتخب در این رویداد، آموزش‌های تخصصی در نظر گرفته شده است که به آن‌ها کمک شود تا بتوانند مهارت‌های خود را برای فعالیت فرهنگی در سطح دانشگاه به کار ببرند.

به‌گفته‌ مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، زمان برگزاری رویداد دانشجوپلاس در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 30 و 31 شهریورماه است. این رویداد، در روز اول به‌صورت عمومی و در قالب همایش و در روز دوم به‌صورت کارگاه‌های تخصصی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به سایت https://mosbatemaa.ir/ مراجعه نمایند.

براساس برنامه‌ی اعلام‌شده ازسوی مدیریت فرهنگی دانشگاه شیراز، در روز اول دکتر علیرضا نبی با موضوع راه‌های شناخت مسیر صحیح رشد در روزگار دانشجویی، دکتر سید علی موسوی، با موضوع دانشجو و سواد رسانه‌ای و آقای مصطفی شهبازی با موضوع آداب تاثیرگذاری بر دیگران ارائه خواهند داشت.

برنامه روز دوم رویداد دانشجوپلاس نیز، برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات طراحی گرافیک، طراحی سایت، نویسندگی و شعر، طراحی نشریه و عکاسی و فیلم‌برداری با حضور اساتید برجسته استانی است.

1210

 

کد خبر 202589

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید