جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
پنج شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون استاندار در هماهنگی امور زائرین و مسئول ستاد اربعین فارس از آمادگی استان فارس برای همراهی و کمک به پیاده روی زائران به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) برای ایام شهادت ایشان خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محمد فرخ زاده ضمن تقدیر از همراهی همه مسئولان و افرادی که برای کنگره اربعین تلاش کردند گفت: به‌همه این عزیزان خدا قوت می گویم که توانستند با تلاش های بی شائبه و بی منت صحنه های زیبایی را در پیاده روی اربعین رقم بزنند و نام فارس را سربلند نگه داشتند.

معاون استاندار فارس در ادامه به پیاده روی زائران برای ایام اخر ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: پیاده روی برای شهادت امام هشتم از سه روز پیش آغاز شده اما مشهد با کمبود امکانات با توجه به خیل عظیم جمعیت مواجه شده است که فارس با تمام توان در خدمت زائران برای حرم مطهر رضوی است.

وی ادامه داد: از نهاد ریاست جمهوری برای استفاده از ظرفیت فارس برای کمک به مشهد تقاضای کمک کردند که در این راستا نیاز است افرادی که این جهاد و خدمت را آغاز کرده اند پای کار بیایند تا فارس را سربلند نگه داریم.

فرخ زاده با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده بیش از 5 میلیون نفر وارد مشهد خواهند شد در صورتی که ظرفیت اقامتی ۱۳۰ هزار نفر است، اظهار داشت: برای این موضوع در مواردی همچون صبخ غذا و نان راه اندازی سرویس بهداشتی سیار و همچنین کمک به بحث بهداشت و درمان و ... نیازمند همراهی هستیم.

 

کد خبر 202627

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید