شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، ضروری است دانش آموزان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پیام خبر، دکتر «عباس رضائیان زاده» با بیان اینکه مردم باید زنجیره واکسیناسیون را تکمیل کنند گفت: با توجه به بازگشایی مدارس توصیه می شود ضمن رعایت فاصله فیزیکی و تهویه مناسب در مدارس، خانواده ها نیز واکسیناسیون کودکان خود بر علیه کرونا را جدی بگیرند و دانش آموزان نیز در رعایت شیوه نامه های بهداشت فردی کوشا باشند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دانش آموزان خواست ضمن استفاده از ماسک در فضاهای بسته مانند کلاس درس، شست و شوی صحیح و مستمر دست ها را به ویژه پیش از خوردن و آشامیدن انجام دهند.

وی با اعلام درصد جمعیت هدف واکسینه شده در هر نوبت واکسن کرونا در استان فارس افزود: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در فارس، به ترتیب به ۹۴ و یک صدم درصد در نوبت نخست، ۸۸ و یک دهم درصد در نوبت دوم، ۵۰ و ۱۱ صدم درصد در نوبت سوم و ۴ و ۱۴ صدم درصد در دز یادآور رسیده است.

دکتر رضائیان زاده در ادامه از مردم خواست، با توجه به اینکه چرخه های انتقال ویروس همچنان در جامعه وجود دارد، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

 

کد خبر 202671

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید