جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
دوشنبه, ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۱۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 به مناسبت فرارسیدن روز آتش‌نشان، تمامی ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر شیراز برای بازدید شهروندان و دیدار آنان با آتش نشانان، پذیرای مردم هستند.

به گزارش پیام خبر، روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز برنامه های این سازمان را به مناسبت هفته ایمنی و آتش نشانی و بزرگداشت مقام آتش نشان تشریح کرد.

بر اساس این گزارش با توجه به همزمانی هفته ایمنی و آتش نشانی با هفته دفاع مقدس، به منظورگرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سازمان آتش نشانی شیراز، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای جنگ تحمیلی و نیز خدمت سازمان آتش نشانی شیراز در روز ششم مهرماه با حضور رییس سازمان و همچنین جمعی از مدیران، کارکنان و پرسنل عملیاتی و ستادی این سازمان برگزار می شود.

برگزاری مانور عملیاتی آتش نشانان داوطلب و سربازان وظیفه آتش نشان در مرکز آماد و پشتیبانی سازمان آتش‌نشانی شرق شیراز از برنامه مهم هفته ایمنی و آتش نشانی به شمار می رود.

همزمان با بزرگداشت روز هفتم مهر ماه "روز آتش نشانی و ایمنی"، ویژه برنامه ای در آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام همراه با عطر افشانی حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم (ع)، رژه خودرویی و مانور عملیاتی و تجلیل از آتش نشانان برتر با حضور مقامات ارشد استانی و شهری از ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این ویژه برنامه جمعی از آتش نشانان با حکم تولیت محترم آستان مقدس به کسوت خادم افتخاری این بارگاه منور، منصوب و مفتخر خواهند شد.

همچنین نمایشگاه ایمنی و آتش نشانی از ششم مهرماه در حرم مطهر شاه چراغ علیه السلام برای بازدید عموم شهروندان برپا است.

به مناسبت فرارسیدن روز آتش‌نشان، تمامی ایستگاه های آتش نشانی در سطح شهر شیراز برای بازدید شهروندان و دیدار آنان با آتش نشانان، پذیرای مردم هستند.

افتتاح دو ایستگاه شماره ۲۲ واقع در پارک کوهستانی دراک و ساختمان جدید ایستگاه شماره شش در بلوار عدالت و همچنین کلنگ زنی ساختمان جدید ایستگاه شماره ۱۰ از اقدامات مهم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به مناسبت بزرگداشت مقام آتش نشان خواهد بود.

 

کد خبر 202686

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید