جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۵ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال ایران دومین بازی تدارکاتی أش در اردوی اتریش را با تساوی برابر قهرمان آفریقا به پایان برد.

به گزارش پیام خبر، اخرین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام جهانی۲۰۲۲ قطر به میزبانی کشور اتریش برگزار شد که این بازی با تساوی یک-یک مقابل سنگال قهرمان آفریقا به پایان رسید.
نیمه نخست با تساوی صفر-صفر به پایان رسید و در دقیقه ۵۵ نیمه دوم روی اشتباه خط دفاع و سنگربان ایران، مرتضی پورعلی گنجی گل به خودی زد.
در ادامه کارلوس کی روش سرمربی ایران، سردار آزمون را به جای مهدی طارمی وارد زمین کرد که این تعویض جواب داد و این بازیکن در دقیقه ۶۴ با ارسال احسان حاج صفی، گل تساوی را وارد دروازه شیرهای ترانگا کرد.
سنگالی ها در ادامه موقعیت هایی برای زدن گل دوم داشتند که سید حسین حسینی دروازه بان ایران مانع گلزنی آن ها شد تا دومین دیدار تدارکاتی کشورمان در اردوی اتریش با تساوی یک-یک پایان یابد.
تیم ایران در نخستین بازی دوستانه اش در فیفا دی، با تک گل مهدی طارمی موفق به شکست اروگوئه شده بود.
پس از پایان مسابقه با سنگال، اردوی آماده سازی ایران در کشور اتریش پایان یافت تا تیم ملی فوتبال کشورمان راهی تهران شود و بازیکنان به تیم های باشگاهی خود بازگردند و آماده برگزاری هفته هفتم لیگ برتر شوند.
در سایر دیدارهای دوستانه برگزار شده تیم کره جنوبی یک-صفر کامرون را مغلوب کرد، ژاپن با اکوادور صفر-صفر کرد، ونزوئلا بر میزبانش امارات چیره شد و ویتنام با سه گل هند را از پیش رو برداشت.

 

کد خبر 202700

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید