جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۹ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۰
زمان مطالعه: 6 دقیقه
در بسته خبری پلیس از از دستگیری 3 سارق و کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در کمتر از 4 ساعت، کشف 62کیلو تریاک از پیکان و طرح ارتقاءامنیت اجتماعی در فارس بخوانید.

به گزارش پیام خبر، سرهنگ خسرو رزمجویی از دستگیری 3 سارق و کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در کمتر از 4 ساعت در آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو 405 در محور مواصلاتی قیروکارزین - جهرم، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی جهرم افزود: سریعا طرح مهار اجرا و ماموران انتظامی موفق شدند در کمتر از 4 ساعت خودرو را در یکی از خیابان‌های جهرم که در حال سوختن بود را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص 3 سارق را دستگیر کنند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ رزمجویی گفت: پلیس به صورت شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان و خودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.

62 کیلو تریاک از پیکان کشف شد

سرهنگ عظیم‌اله کرمی، از توقیف سواری پیکان و کشف 62 کیلو و 500 گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد و اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک سواری پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این سواری 62 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص راننده و همسرش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: مقابله با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

جاساز تریاک در سقف پراید لو رفت

سرهنگ علی‌اکبر کریمی از توقیف سواری پراید و کشف 9 کیلوگرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد و بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شیراز - اصفهان به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 9 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در سقف جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق و کشف 9 فقره سرقت در کوار

سرهنگ سید رحمان هاشمی مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس با برخورد قاطع با سارقان و مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در مناطق جرم‌خیز محیط را برای فعالیت‌های مجرمانه ناامن می‌کند.

فرمانده انتظامی کوار در ادامه افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهرستان کوار، پیگیری و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ هاشمی بیان داشت: سارق در تحقیقات پلیس به 9 فقره سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرقت خودرو در زرقان و کشف در پاسارگاد

سرهنگ مصطفی توکلی، از کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در شهرستان پاسارگاد خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی پاسارگاد در راستای برخورد قاطع با سارقان و کشف سرقت‌های احتمالی، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پراید مظنون و دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی پاسارگاد بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و هر 4 سرنشین را نیز دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که خودرو سابقه سرقت از شهرستان زرقان دارد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آباده

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری و دستگیری 15 معتاد و خرده فروش طی 20 روز گذشته خبر داد، اظهار داشت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی آباده افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از تعدادی منازل از قبل شناسایی شده، ضمن جمع‌آوری و دستگیری 15 معتاد و خرده فروش، 59 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: دستگیری 6 سارق و کشف 29 فقره انواع سرقت، توقیف و انتقال 26 دستگاه وسیله نقلیه متخلف به پارکینگ و دستگیری 4 متهم و کشف 18 فقره پرونده مربوط به کلاهبرداری و کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق طی 20 گذشته از کشفیات این فرماندهی بود.

سرهنگ مسعودی با اشاره به کشف 2 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری یک سارق در این خصوص، تصریح کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

اجرای طرح پاکسازی محدوده مدارس در کوه چنار
سرهنگ لطف‌الله محمدی از اجرای طرح پاکسازی محدوده مدارس در این شهرستان خبر داد و بیان کرد:‌ همزمان با بازگشایی حضوری مدارس، طرح پاکسازی محدوده مدارس و مراکز آموزشی به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار افزود: با تلاش پلیس، 11 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف و 21 نفر معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

وی تصریح کرد: طرح‌های پلیس در مبارزه با معضل اعتیاد و مواد مخدر با قاطعیت تمام ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 202745

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید