جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۰۵:۵۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازی تیم های پورتو با لورکوزن، تلاشی برای گلزنی طارمی و ازمون برای گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، هفته سوم دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا سه شنبه ۱۲ مهرماه برگزار می شود که از گروه B، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم رده دومی بایر لورکوزن به میزبانی ورزشگاه دراگائو به مصاف پورتو قعرنشین می رود.
این بازی برای مهدی طارمی و سردار آزمون اهمیت زیادی دارد چرا که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی از نزدیک نظاره گر عملکرد بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان است.
کلوپ بروژ تیم صدرنشین این گروه میزبان اتلتیکو مادرید است و قصد دارد در ادامه روند مناسب خود، نماینده اسپانیا را هم شکست دهد و جایگاهش را تثبیت کند.
در گروه A تیم ناپولی ایتالیا که با شش امتیاز جایگاه نخست را در اختیار گرفته دیداری دشوار با میزبان رده دومی اش آژاکس هلند دارد.
تیم بحران زده لیورپول نیز که در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان شرایط مناسبی تجربه نمی کند، باید در خانه گلاسکو رنجرز اسکاتلند به میدان برود.
در گروه C یا همان گروه مرگ مسابقات، تیم اینترمیلان به میزبانی ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان بارسلونا اسپانیا است.
هر دو تیم با یک برد، یک شکست، سه امتیاز ‌‌و برحسب تفاضل گل در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند و قطعا اهمیت کسب پیروزی برای نمایندگان ایتالیا و اسپانیا بر جذابیت حساس ترین بازی شب اول هفته سوم خواهد افزود. 
بایرن مونیخ هم که با شش امتیاز در صدرجدول گروه C جای دارد در هفته سوم میهمان ویکتوریا پلژن جمهوری چک انتهای جدولی است و نماینده آلمان برای کسب برد نباید کار سختی پیش رو داشته باشد.
در دیدارهای گروه D، از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه روز سه شنبه دوازدهم مهرماه تیم مارسی فرانسه بدون امتیاز رودرروی اسپورتینگ پرتغال صدرجدولی قرار می گیرد و از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تاتنهام انگلیس میهمان اینتراخت فرانکفورت است.

 

کد خبر 202796

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید