شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۰:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: ساخت ۲ مدرسه در این استان در دستور کار اداره کل بنیاد مسکن این استان قرار داشته که یکی در کوی کوثر و دیگری تا هرماه سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پیام خبر از اراک، مهدی زندیه وکیلی در آیین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه کوی کوثر اراک، افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی تاکنون در کوی کوثر اراک ساخته شده و شهروندان در یک هزار و ۵۰۰ واحد این شهرک سکونت یافته‌اند و ساخت و بهره برداری از این واحد آموزشی در راستای رفع دغدغه مردم این شهرک بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت پنج هزار واحد مسکونی در کوی کوثر اراک هدفگذاری شده و ساخت مدرسه و فضای آموزشی باید متناسب با ساخت این واحدها در راستای رفع نیاز مردم در کوی کوثر این شهرستان ساخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: ساخت ۲ مدرسه در این استان در دستور کار اداره کل بنیاد مسکن این استان قرار داشته که یکی دیگر از این مراکز آموزشی تا مهرماه سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

زندیه وکیلی گفت: شهرستان‌های اراک و ساوه بیشترین نیاز ساخت مدرسه در استان مرکزی را دارند و باید ساخت فضاهای آموزشی در این شهرستان‌ها مورد توجه خیران و مسئولان این حوزه قرار گیرد.1219/ل

 

کد خبر 202798

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید