جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به مناسبت آغاز امامت امام زمان(عج)؛

عید بیعت در حرم مطهر شاهچراغ(ع)برگزار می شود

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان فارس به برگزاری برنامه های ۹ ربیع اشاره کرد و گفت: اجتماع عید بیعت پنجشنبه شب در حرم مطهر شاهچراغ (ع)بعد از نماز مغرب همراه با قرائت میثاق نامه و در شهرستان های فارس پس از نماز جمعه در مصلی هر شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خبر، حجت الاسلام سعید آزاده در جمع خبرنگاران به فعالیت های مجموعه از نیمه شعبان تا نهم ربیع اشاره کرد و گفت:در شش ماه گذشته ده دوره مقدماتی بهشت ظهور را در شهرستان ها برگزار کرده ایم.

 

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت استان فارس در ادامه با تصریح اینکه در هر شهری که امام جمعه وجود دارد یک شعبه بنیاد مهدویت تشکیل شده است، اضافه کرد: برنامه ریزی ترم دوم، سوم و چهارم مرکز تخصصی مهدویت ویژه طلاب مدارس علمیه انجام شده است.

 

وی از برگزاری جشن پایان هشتمین دوره تربیت مربی مهدویت در فسا خبر داد و افزود: اعزام تعداد ۲۰ نفر مبلغ مهدوی به مدارس آموزش و پرورش نواحی شیراز و اعزام ۲۵۰ استاد مهدوی به مکان هایی که سه شنبه های مهدوی برگزار شده است از جمله برنامه های آموزشی بنیاد مهدویت بوده است.

 

وی به فعالیت های بنیاد مهدویت در بخش فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری شانزدهمین مسابقه میثاق و شرکت ۱۰ هزار نفر، برگزاری ششمین جشنواره امام مهربان من و تجلیل از ۲۷ اثر برگزیده، آموزش کتاب امام مهربان من در ۴۰ پایگاه سواد آموزی، برگزاری دعای ندبه در مهدیه، تهیه پیک چشمه خورشید و توزیع آن میان مدارس، برنامه ریزی و اجرای تعداد ۸ هزار و ۵۰۰ سه شنبه های مهدوی در سطح فارس، تدوین کتاب چهل پرسمان پاسخ به سوالات مهدوی از دیگر برنامه هایی بوده که در بخش فرهنگی برگزار شده است.

 

حجت الاسلام آزاده به برگزاری برنامه های ۹ ربیع نیز اشاره و بیان کرد: اجتماع عید بیعت در پنجشنبه شب در حرم مطهر شاهچراغ (ع)بعد از نماز مغرب همراه با قرائت میثاق نامه و در شهرستان های فارس پس از نماز جمعه در مصلی هر شهر خواهد بود.

وی افزود:بزرگداشت ۹ ربیع الاول با حضور مهدی یاوران در مهدیه شیراز، هفتمین جشنواره امام مهربان من ویژه تمام دانش آموزان استان فارس، برگزاری دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی در ادارات کل استان، اعزام مبلغین به ادارات در سه شنبه های مهدوی و اجرای رادیو مهدویت در خصوص پرسش های مهدوی از جمله برنامه های نهم ربیع الاول به شمار می رود.

 

کد خبر 202802

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید