جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۴۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم های اینترمیلان، بایرن مونیخ،ناپولی، مارسی، لیورپول و پورتو، پیروز شب نخست هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بودند.

به گزارش پیام خبر، در شب نخست از هفته سوم دور رفت لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا و از گروه نخست، تیم ناپولی ایتالیا با نتیجه پرگل شش-یک میزبانش آژاکس آمستردام را در هم کوبید تا با ۹ امتیاز در صدرجدول باقی بماند.
لیورپول به میزبانی ورزشگاه آنفیلد با دو گل ارنولد و صلاح موفق به شکست گلاسکو رنجرز شد تا با شش امتیاز به مکان دوم صعود کند.
در گروه دوم تیم پورتو پرتغال در ورزشگاه خانگی اش دراگائو با درخشش مهدی طارمی، ۲-صفر بایر لورکوزن را از پیش رو برداشت و سه امتیازی شد تا امیدوار به دور برگشت و صعود به مرحله بعد بماند.
مهدی طارمی در دقایق ۶۹ و ۸۷ پاس گل ها را به زایدو و گالنو داد.
کلوپ بروژ بلژیک در ادامه شگفتی سازی اش در این رقابت ها، این بار ۲-صفر میهمانش اتلتیکو مادرید اسپانیا را مغلوب کرد تا با سه برد و ۹ امتیاز، صدرنشین گروه دوم باشد.
در بازی های گروه سوم یا مرگ، بایرن مونیخ در آلیانز ارنا با دبل لروی سانه و گل های سادیو مانه، سرژ گنبری و چوبو موتینگ، پنج-صفر ویکتوریا پلژن جمهوری چک را برد و با ۹ امتیاز به صدرجدول رفت.
اینترمیلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با تک گل هاکان چالهان اوغلو بازی بزرگ شب نخست هفته سوم مقابل بارسلونا را از آن خود کرد تا با شش امتیاز جایگاه دوم جدول گروه سوم را به خود اختصاص دهد.
در گروه چهارم، تیم مارسی فرانسه چهار-یک بر تیم صدرجدولی اسپورتینگ پرتغال پیروز شد و بازی تاتنهام انگلیس با اینتراخت فرانکفورت آلمان صفر-صفر مساوی شد.

 

کد خبر 202804

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید