جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۰۴:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئال مادرید با شاختار و چلسی با میلان، مهمترین دیدارهای شب دوم هفته سوم لیگ قهرمانان را برگزار می کنند.

به گزارش پیام خبر، در شب دوم از هفته سوم و پایانی دور رفت لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های اروپا، تیم رئال مادرید اسپانیا صدرنشین گروه ششم از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه سیزدهم مهر به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رودرروی شاختار دونتسک اوکراین رده دومی قرار می گیرد.

سلتیک گلاسکو اسکاتلند و لایپزیش آلمان از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه دیگر بازی این گروه را برگزار می کنند.

در گروه پنجم تیم میلان ایتالیا صدرنشین از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه استمفورد بریج مقابل میزبان انتهای جدولی اش چلسی، صف آرایی خواهد کرد.

گراهام پاتر سرمربی جدید چلسی باید برای زنده نگه داشتن امیدهای این تیم لندنی، از سد نماینده ایتالیا بگذرد و به سه امتیاز دست یابد.

دینامو زاگرب کرواسی با صادق محرمی بازیکن ایرانی اش میهمان سالزبورگ اتریش است.

نماینده کرواسی با سه امتیاز در مکان دوم جدول این گروه قرار گرفته و سالزبورگ دو امتیازی سوم است.

در گروه هفتم منچسترسیتی انگلیس که با دو برد و شش امتیاز جایگاه نخست را در اختیار دارد از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به میزبانی ورزشگاه اتحاد برابر میهمانش کپنهاگن دانمارک قرار می گیرد.

سویا اسپانیا بحران زده این هفته ها نیز در ورزشگاه سانچس پیسخوان به مصاف دورتموند رده دومی خواهد رفت.

در گروه هشتم لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا هم تیم های شش امتیازی پاری سن ژرمن فرانسه و بنفیکا پرتغال از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه سیزدهم مهرماه به میزبانی ورزشگاه استادیو دالوز با هم مسابقه می دهند.

یوونتوس ایتالیا در ورزشگاه آلیانز تورین میزبان مکابی است جایی که آخرین شانس بانوی پیر صفر امتیازی خواهد بود تا با کسب پیروزی، امیدهایش برای صعود به مرحله یک شانزدهم زنده باقی بماند و در دور برگشت عقب ماندگی امتیازاتش را نسبت به تیم های پاری سن ژرمن و بنفیکا جبران کند.

 

کد خبر 202808

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید