سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ۱۹:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برنامه های هفته فراجا امسال با شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" از روز چهارشنبه 13 مهر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز و تا روز سه شنبه 19 مهر ادامه خواهد داشت.

به گزارش پیام خبر،سردار رهام بخش حبیبی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فراجا گفت: امسال هفته فراجا با شعار "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" از روز چهارشنبه 13 مهر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز و تا روز سه شنبه 19 مهر ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: برنامه های هفته فراجا در استان فارس با چندین برنامه معنوی از جمله غبارروبی حرمین مطهر در شهیر شیراز ، دیدار با نماینده ولی فقیه و علما، غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان آغاز خواهد شد.
سردار حبیبی گفت: در طول هفته فراجا برنامه های متعددی همانند اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر، طرح های مردم یاری در برخی مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی به شهروندان پیش بینی شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در روز پایانی هفته فراجا نیز ملاقات مردمی با شهروندان و رسیدگی به مشکلات آنان و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان و دانشجویان در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص شعار هفته فراجا در سال جاری افزود: پایه و اساس ماموریت پلیس ، ارتباط مستمر و نزدیک با مردم است و تحقق شعار هفته فراجا با عنوان "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس"، با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است .
سردار حبیبی تصریح کرد: خدمتگزاری پلیس به‌عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات و آحاد مردم، بر کسی پوشیده نیست و این خدمت بی‌منت تا پای جان و در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و امنیت عمومی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان گفت: در هفته فراجا، خدمات مضاعف به مردم در حوزه صدور گواهینامه، ترخیص، شماره گذاری و اجرائیات پلیس راهور تا ساعت 16 خواهد بود و همچنین روزانه نسبت به ثبت نام از افراد علاقه مند در مقطع درجه داری در اداره گزینش و استخدام پلیس اقدام خواهد شد.

 

کد خبر 202815

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید