جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طی مراسم با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه از ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته ناوگان اورژانس و ۳ دستگاه آمبولانس بیمارستانی رونمایی شد.

به گزارش پیام خبر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم با اشاره به خریداری این ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس گفت:برای این 6دستگاه ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات اورژانس و وزارت بهداشت هزینه شده است.

دکتر حسینی ادامه داد: از این تعداد آمبولانس برای خدمات رسانی بهتر و سریع تربه مردم استان فارس قرار است ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان‌های سپیدان-لامرد و فیروزآباد انتقال یابد و ۳ دستگاه آمبولانس هم به شهرستان‌های قیروکارزین-سروستان و کازرون اعزام شوند.

رئیس اورژانس فارس نیز با اشاره به اینکه ورود این ۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس گفت: اضافه شدن این آمبولانس ها می‌تواند کمک بزرگی برای اورژانس فارس باشد .

دکتر مرادیان افزود: اورژانس استان روزانه با بیش از ۵ هزار تماس و بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ مآموریت در هر روز هنوز نیاز به آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های بیشتری دارد.
رئیس اورژانس فارس همچنین گفت: ۲۱۲ پایگاه اورژانس در استان فارس فعال هستند که برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به هم استانی‌ها راه اندازی بیش از ۱۰۰ پایگاه اورژانس در برنامه ریزی‌های آینده اورژانس فارس قرار دارد.

 

کد خبر 202826

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید