جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
لواندوفسکی با از دست دادن پنالتی، شانس کسب اولین پیروزی را از لهستان در جام جهانی قطر گرفت.

به گزارش پیام خبر، دومین بازی گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میزبانی ورزشگاه ۹۷۴ شهر دوحه برگزار شد که تلاش دو تیم لهستان و مکزیک برای کسب سه امتیاز ثمری نداشت و تساوی صفر-صفر پایان بخش این دیدار بود.

این بازی که با قضاوت کریس بیث کمک‌هایش آنتون شتینین و اشلی بیچام از استرالیا برگزار شد در نیمه نخست سرد و کسل کننده بود و موقعیت های جدی روی دروازه ها خلق نشد.

در دقیقه ۵۴ نیمه دوم روبرت لواندوفسکی توسط مدافع مکزیک درون محوطه جریمه سرنگون شد که کمک داور ویدئویی رای به اعلام پنالتی داد تا ماشین گلزنی لهستانی ها، بتواند اولین گل خود را در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثمر برساند اما اوچوآ سنگربان مکزیک این ضربه را مهار کرد تا لوا نخستین ناکام جام در زدن ضربه پنالتی باشد.

در دقیقه ۶۴ شوت هنری مارتین از پشت محوطه جریمه در راه رسیدن به دروازه با سر ادسون الوارز تغییر جهت داد ولی وویژک شزنی سنگربان لهستان اجازه باز شدن دروازه اش را عکس العملی دیدنی نداد.

دقیقه ۸۴ روی ضربه کرنر، گرژگورز کریخوویاک آخرین موقعیت لهستانی ها را برای زدن گل پیروزی بخش از دست داد و این بازی بدون گل مساوی تمام شد.

این دومین تساوی جام جهانی ۲۰۲۲ در روز سوم پس از دیدار دانمارک و تونس بود تا فقر گلزنی بیش از پیش به چشم بیاید.

با مساوی تیم های مکزیک و لهستان، عربستان با سه امتیاز در صدرجدول گروه C قرار گرفت تا شاهین های سبز آسیا به صعود امیدوار باشند.

دومین روز رقابت های گروه C جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شنبه پنج آذرماه برگزار می شود که لهستان با عربستان و مکزیک با آرژانتین بازی خواهند کرد.

 

کد خبر 203776

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید