جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۲
زمان مطالعه: 4 دقیقه
آنطور که کارلوس کیروش می گوید، «سایت ورزش سه مقصر اصلی باخت مفتضحانه ایران مقابل انگلیس است» و بر اساس آنچه که او گفته «این سایت در ابتدای صبح ترکیب تیم ملی را منتشر کرده است»؛ این باعث شده است تا ساوت گیت بدل بزند، جریان آن بدل چه بود؟

به گزارش پیام خبر، کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی ایران در حاشیه تمرین امروز مقابل خبرنگاران قرار گرفت و مصاحبه‌ای انجام داد.

آنطور که کارلوس کیروش می گوید، «سایت ورزش سه مقصر اصلی باخت مفتضحانه ایران مقابل انگلیس است» و بر اساس آنچه که او گفته «این سایت در ابتدای صبح ترکیب تیم ملی را منتشر کرده است»؛ این باعث شده است تا ساوت گیت بدل بزند، جریان آن بدل چه بود؟

در ادامه پژمان راهبر، سردبیر ورزش سه هم توئیت کرد: «مثلا اینجوری شده بعد از انتشار ترکیب ساوت گیت ناشتا قبل صبحونه دو دستی زده تو سرش گفته بچه بیچاره شدیم چشمی و کریمی اومدن ترکیب همه جمع شید بدل بزنیم به این ترکیب استثنایی و فوق تاکتیکی»

637e4fc7021a0.jpg

این برخورد با یک رسانه در حالی صورت می گیرد که کارلوس کیروش حاضر به قبول مسئولیت شکست ایران نیست و با فرافکنی به دنبال راه فرار است.

کارلوس کیروش

متن کامل مصاحبه کیروش به نقل از ورزش سه

وی در ابتدا گفت: در درجه اول مجدد تشکر می‌کنم از حمایت‌های شما. ما هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم و افتخاری برای هواداران کسب نکنیم. ولی نتیجه‌ای که به دست آمد مطمئنا باعث می‌شود که از آن یاد بگیریم. در مقابل تیمی که در حال حاضر یکی از گزینه‌های قهرمانی است، با رفتار مناسب و روند درست ذهنی ما باید در زمین خودمان باشیم. همانطور که دیروز هم گفتم، بازیکنان ما در تیم ملی دشمنان ما نیستند.

وی در ادامه گفت: برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم به آن‌ها تبریک بگویم چون کارشان را درست انجام دادند. ولی مطمئن هستم که اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان در طول سال‌ها باعث شادی مردم شدند. من مطمئنا با این رویکرد که بازیکنان تیم ملی دشمن ما هستند، می‌جنگم. دشمن ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را بر هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مثل بازی پلی استیشن است، بایذ بدانند مسئولیت بزرگی دارند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در پایان گفت: به افرادی که این کارها را انجام دادند تبریک می‌گویم، باید خوشحال باشند. نمی‌توانم صحبت‌های خودم را تمام کنم بدون اینکه به سایت ورزش سه تبریک بگویم.

در ادامه خبرنگار اعزامی «ورزش سه» دلیل چنین اظهارنظری را از کی‌روش پرسید، که او هم اینگونه جواب داد: شما کار خوبی انجام دادید. شما کارتان را خوب انجام دادید، چرا که ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی در صبح اول وقت اعلام کردید، این به ما کمک می‌کند که بدانیم یک نفر از داخل تیم به شما کمک می‌کند، همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند اما فقط شما این کار را انجام دادید، شما یک قهرمان بزرگ هستید.

ورزش سه یکی از رسانه های حامی حضور کارلوس کیروش بر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر بود، در پایان مصاحبه کیروش نوشت: لازم به ذکر است که ورزش سه به عنوان مرجع اخبار ورزشی همواره پیش از بازی ترکیب تیم‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کند.

همچنین ورزش سه ترکیب احتمالی انگلیس را هم به صورت کاملا درست به نقل از دیلی میل روز بازی تیم ملی با این تیم منتشر کرده بود.

 

کد خبر 203797

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید