چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۰۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد بازیکنانش برابر ژاپن اصلا راضی نیست.

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، تیم ملی آلمان که در آخرین بازی خود در جام جهانی 2018 مغلوب کره جنوبی شده بود، تورنمنت جدید را نیز اصلا خوب شروع نکرده و این بار با نتیجه 1-2 مقابل ژاپن شکست خورد. علیرغم گلزنی در نیمه اول توسط ایلکای گوندوگان، ژاپن دو بار در نیمه دوم به گل رسیده و پیروز این بازی بزرگ لقب گرفت. هانسی فلیک، سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان، معتقد است اشتباهات فردی دلیل اصلی شکست تیمش بوده و این اتفاق نباید در بازی های بعد تکرار شود.

هانسی فلیک گفت: در نیمه اول این دیدار ما موقعیت های زیاد و مناسبی را برای گلزنی از دست دادیم. بازیکنان تیم ملی ژاپن در ادامه مسابقه موثرتر از ما بازی کرده و به همین دلیل بود که یک گل دیگر به ثمر رساند. ما اشتباهات فردی زیادی مرتکب شدیم و نباید این اتفاق در چنین سطحی رخ دهد. ما می دانستیم بازیکنان تیم ملی ژاپن در انتقال توپ سریع هستند و این همان اتفاقی بود که امروز نیز در دیدار برابر ما رخ داد.

گل برتری ژاپن؟ نیکلاس فولکورگ باید در آن صحنه بیشتر حواسش را جمع می کرد و ماجرا همینقدر ساده بود. او زیرا دو یا سه قدم عقب از بازیکن حریف افتاد و به همین دلیل دروازه ما دوباره باز شد. اینها همان اشتباهات فردی است که امروز باعث شد ما هزینه زیادی پرداخت کرده و در اولین بازی شکست بخوریم.

تعویض های بی اثر آلمان؟ ما فقط در آن لحظه می خواستیم بازیکنانی باانرژی و سرحال را وارد زمین کنیم. توماس مولر مدت زیادی بود که به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود، بنابراین تصمیم تعویض او کار درستی محسوب می شد. ما نباید در چنین تورنمنتی مرتکب اشتباهات فردی شویم و امروز این اتفاق رخ داد و به همین دلیل بود که برابر ژاپن شکست خوردیم.

دیدار دشوار مقابل تیم ملی اسپانیا؟ حالا فقط باید به بازی های آینده نگاه کنیم و همان کار را نیز انجام خواهیم داد. هنوز 6 امتیاز باقی مانده است و ما می خواهیم این امتیازات را به دست آوریم. در روزهای بعدی روی همین هدف تمرکز خواهیم کرد.

 

کد خبر 203805

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید