شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۴۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تصویب پروژه احداث مجموعه رفاهی آموزشی ویژه پرسنل و خانواده آتش نشانی در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد.

به گزارش پیام خبر، آتش پاد محمد هادی قانع گفت: عملیات جانمایی و برآورد هزینه انجام گرفته و با بودجه در نظر گرفته شده این پروژه از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان آتش‌نشانی، با بیان اینکه با توجه به روند رو به رشد ایستگاه های عملیاتی و افزایش پرسنل این سازمان در کلانشهر شیراز، وجود یک مجموعه کامل رفاهی و آموزشی از اهمیت ویژه برخوردار است، عنوان کرد: با بررسی های انجام شده و پس از طی کردن مراحل جانمایی، متره و برآورد مجموعه رفاهی و آموزشی سازمان آتش‌نشانی شیراز ویژه پرسنل و رفاه خانواده های آتش نشان احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مجموعه در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی واقع در شهرک والفجر جانمایی و ۱۴۶۷۲ متر مربع مساحت را به خود اختصاص می دهد و شامل یک ساختمان اداری، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، ایستگاه آتش نشانی کودکان، ساختمان آموزشی و محل های اقامتی خواهد بود.

آتش پاد قانع ادامه داد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز نیز اهتمام جدی برای احداث این مجموعه رفاهی و آموزشی را داشته و با تصویب این طرح در کمیسیون عمران، این مجموعه طی برنامه چهار ساله تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر اجرایی شده و در بودجه سال‌ ۱۴۰۲ شهرداری نیز لحاظ خواهد شد‌. 

رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: تاکنون مراحل جانمایی، متره و برآورد انجام و قطعا سال‌آینده عملیات اجرایی پروژه کلید می‌خورد.

آتش پاد قانع هدف از احداث مجموعه رفاهی و آموزشی را متمرکز کردن فعالیت های مربوطه در سازمان بزرگ آتش نشانی و ایجاد فضایی مناسب و درخور جهت رفاه آتش نشانان و خانواده های این قشر زحمت کش عنوان کرد.

 

کد خبر 203810

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید