پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۱۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تیم های ایران و ولز برای کسب اولین برد خود در جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پیام خبر، در ششمین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال ایران که در اولین دیدارش با نتیجه پرگل ۶-۲ مغلوب انگلیس شد و نمایشی نا امید کننده ارائه کرد، از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز جمعه چهارم آذرماه به میزبانی ورزشگاه احمد بن علی مقابل ولز صف آرایی می کند.
یوزهای ایران محکوم به کسب برد برابر ولز هستند و در صورت شکست رسما حذف شان از جام بیست و دوم قطعی شده و دیدار آخر ایران تشریفاتی خواهد شد. 
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت:بازی با ولز برای ما فرصتی است که تماشاگر فوتبال زیبا باشیم و از فوتبال لذت ببریم و حداکثر تلاشمان را بکنیم و رویایمان را محقق کنیم چرا که مسابقه ما با انگلیس مطلوب نبود و طبق انتظار ما پیش نرفت.
او اضافه کرد: دو بازی دیگر و شش امتیاز مانده و باید بجنگیم و این همه کاری است که انجام می‌دهیم، تلاش می‌کنیم فوتبال خوبی را انجام دهیم و خوشحالی را به ارمغان بیاوریم و شایسته این باشیم که به مرحله بعدی صعود کنیم.
مهدی طارمی مهاجم دو گله ایران در جان جهانی نیز بیان کرد:با تیمی بازی داریم که سخت کار می‌کنند تا به هدفشان برسند و ما بازی آن ها را دیده ایم و انتظار یک بازی خوب را داریم و هر دو تیم برای کسب برد وارد زمین خواهند شد و باید دید چه اتفاقی درون زمین رخ می‌دهد.
تیم ولز هم که بازی نخستش با آمریکا به تساوی یک-یک رسید حالا به دنبال پیروزی است تا بتواند امیدهایش را برای صعود زنده نگه دارد.
راب پیج سرمربی ولز در نشست خبری دیدار با ایران اظهار کرد:ایران به زمین خواهد آمد تا نسبت به اتفاقاتی که در بازی برابر انگلیس رخ داد واکنش نشان دهد پس آنها دیدارهای ما را انالیز کردند و می‌دانند چطور باید بازی کنند، با این حال هر دو تیم به پیروزی نیاز دارند و بازی جذابی را در پیش خواهیم داشت.
ماریو اسکوبار داور ۳۶ ساله گواتمالایی که از سال ۲۰۱۳ در لیست بین المللی فیفا قرار گرفته، قضاوت رقابت ایران و ولز را بر عهده دارد.
اسکوبار سابقه داوری در فینال گلد کاپ ۲۰۱۹ کونکاکاف، فینال لیگ قهرمانان، جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۱۹ را دارد و در طول مدت قضاوتش ۱۵۳۴ کارت زرد، ۹۹ کارت قرمز و گرفتن ۱۵ پنالتی را دارد.
کیلب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس مورا از کاستاریکا کمک‌های اسکوبار در این دیدار هستند.
در جدول رده بندی گروه B انگلیس با ۳ امتیاز صدرنشین است، ولز و آمریکا با یک امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار دارند و ایران بدون امتیاز، چهارم است.

 

کد خبر 203823

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید