پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم ملی فوتبال استرالیا با شکست تونس، امیدهای خود را برای صعود به دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ را زنده نگه داشتند.

به گزارش پیام خبر، در دومین روز از دور دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و از گروه D، به میزبانی ورزشگاه الجنوب و با قضاوت دنیل زیبرت از آلمان برگزار شد که تیم ملی فوتبال استرالیا نماینده آسیا با یک گل موفق به شکست تونس شد و دومین برد تاریخ خود در این رقابت ها را کسب کرد.

در دقیقه ۲۳ رقم خورد جایی که ارسال از سمت چپ کرگ گودوین پس از برخورد به مدافع تونس، با ضربه سر زیبای میچل دوک به تور دروازه نشست و استرالیا یک-صفر پیش افتاد.

در دقیقه ۴۱ محمد دراگر فرصت داشت گل تساوی تونس را به ثمر برساند که با تکل به موقع هری سوتار، توپ به بیرون رفت و دروازه باز نشد.

در دومین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم عصام الجبالی از سمت راست دروازه تونس پاس خوبی را برای یوسف مساکنی ارسال کرد که ضربه بی دقت این بازیکن راهی به چارچوب دروازه نداشت و استرالیا یک-صفر برنده نیمه نخست بود.

در نیمه دوم با تعویض های جلال القادری تونسی ها برای جبران گل خورده تلاش کردند که در دقایق ۷۰ و ۷۱، دو شوت یوسف المساکنی را متئو رایان مهار کرد.

در دقیقه ۸۳ ضربه منتصر الطالبی را باز هم سنگربان کانگوروها مهار کرد و بازیکنان تونس را ناکام گذاشت.

دقیقه ۸۸ پاس هوشمندانه وجدی کچریدا از سمت راست دروازه استرالیا به وهبی خضری رسید که ضربه کم جان این بازیکن به راحتی در اختیار رایان دروازه بان استرالیا قرار گرفت.

استرالیا با این برد و ۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر از فرانسه، موقتا در مکان دوم جدول گروه D قرار گرفت و امیدهایش برای صعود زنده شد.

عقاب های کارتاژ نیز با این شکست یک امتیازی ماندند و باید منتظر بازی های روز پایانی باشند.

دیگر دیدار دور دوم این گروه را از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه پنج آذرماه تیم های فرانسه و دانمارک برگزار می کنند.

 

کد خبر 203864

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید