جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
یکشنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر ایجاد تحول فرهنگی در همه امور گفت: تحقق این مهم در جامعه نیازمند بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و دینی است.

به گزارش پیام خبر از اراک، آیت الله دری نجف آبادی در کلاس تفسیر قرآن کریم با تاکید بر بهره گیری از مفاهیم و آموزه های قرآن کریم گفت: قرآن چراغ هدایت و کتاب راهنمایی انسان ها است که تمسک به آن راه نجات بشریت از تمام حوادث و بلایا است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه تحول فرهنگی در جامعه نیازمند بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) است، افزود: قرآن کریم برای تمام بخش های زندگی ما راهکار موثر دارد و ما باید از آن ها برای زندگی خود و پیشبرد اهداف جامعه تلاش کنیم.

آیت‌الله دری نجف آبادی به نشر بیش از پیش معارف قرآنی درجامعه تاکید کرد و اظهار کرد: این مهم باید دذ بین آحاد مردم و در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود و همگان در راستای احیای فرهنگ دینی و اسلامی گام بردارند.

وی به ایجاد برخی مشکلات و چالش ها در بخش های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: خداوند متعال برای تمام بخش های زندگی بشری راهکار موثر در کلام وحی ارائه داده است که ما باید آن ها را از قرآن کریم استخراج کرده و در زندگی بکار بگیریم.

آیت الله دری نجف آبادی انس با قرآن کریم ، قرائت و تدبر در مفاهیم و معارف نورانی کلام وحی و عمل به آموزه ها و فرامین این کتاب بزرگ آسمانی را برای همگان واجب و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) سعادت دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: انس با قرآن و عمل به دستورات آن مایه برکت زندگی، معنویت بیشتر و توفیق در زندگی خانوادگی، اجتماعی و شغلی انسان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار کرد: ما همواره باید در مسیر قرآن حرکت کنیم و از دوران کودکی فرزندانمان را با این کلام روح بخش آشنا کنیم.

 

کد خبر 203885

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید