شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بنزما و زیدان دعوت فدراسیون فوتبال و رییس جمهور فرانسه را برای حضور در بازی فینال جام جهانی قطر را رد کردند و مودریچ تا یورو ۲۰۲۴ قصد خداحافظی از بازی های ملی را ندارد.

به گزارش پیام خبر،کرواسی شش بار در جام های جهانی حاضر بوده که به مدال برنز سال ۱۹۹۸، نایب قهرمانی در سال ۲۰۱۸ و کسب نشان برنز جام جهانی قطر را در افتخاراتش ثبت کرده تا در نیمی از ادوار بودنش در این مسابقات موفق به کسب مدال شده‌ باشد.

زین الدین زیدان هم مانند بنزما دعوت فدراسیون فوتبال فرانسه برای حضور در دوحه و تماشای دیدار فینال جام جهانی را رد کرد.

مراکشی‌ ها با ایستادن در جای چهارم جام جهانی ۲۰۲۲، بهترین عملکرد تیم های آفریقایی را در تاریخ جام های جهانی را رقم زدند.

بعد از ۶۳ بازی و یک ماه فوتبالی، فرانسه و آرژانتین یکشنبه ۲۷ آذرماه در ورزشگاه لوسیل برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند که هواداران می‌توانند از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه حاضر شوند و مراسم اختتامیه را در حضور ۸۸ هزار تماشاگر از دست ندهند.

مراسم اختتامیه این رقابت ‌ها به مدت ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود و ۲۹ روز رقابت را با شعر و موسیقی به جهان نشان می‌دهد.

در این مراسم که فیفا ان را یک شب به یادماندنی نامگذاری کرده، ترکیبی از آهنگ‌های رسمی که لحظات به یاد ماندنی مسابقات را رقم زده ‌اند، اجرا خواهد شد.

اشرف‌حکیمی و حکیم زیاش با ۱۰ بازی در جام جهانی به رکورد محمد الدعایه گلر افسانه ‌ای عربستان رسیدند و صدرنشین بازیکنان فوتبال عرب در جام های جهانی شدند.

کریم بنزما دعوت امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه برای حضور در بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد.

دالیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی پس از کسب مدال برنز جام جهانی قطر گفت: بازی سختی داشتیم اما در نهایت نمایش خوبی ارائه دادیم و توانستیم با کسب پیروزی، در رده سوم جام جهانی قرار بگیریم.

لوکا مودریچ هافبک کهنه کار و سرشناس کرواسی که شایعه خداحافظی اش از بازی های ملی پس از جام جهانی قطر به گوش می رسید پس از کسب مدال برنز در این رقابت ها گفت:برنامه‌ ام این است که در لیگ ملت‌های اروپا بازی کنم و این موضوع را مطمئن هستم، سپس شاید چند بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را هم بازی حضور داشته باشم و بعد از آن باید ببینم چه می‌شود.

توخل و پوچتینو دو مربی خارجی در کنار مربیانی مثل راجرز و استیو هالند گزینه‌های اتحادیه فوتبال انگلیس برای جایگزینی ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس هستند.

حکیم زیاش با حضور در دیدار رده بندی جام جهانی قطر، پنجاهمین بازی ملی خود با لباس مراکش را جشن گرفت.

توماش لیتسکیه ‌ویچ کمک دوم فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پسر میکاییل لیتسکیه ‌ویچ کمک داور فینال جام جهانی ۱۹۹۰ میان تیم های آرژانتین و آلمان در ورزشگاه المپیک رم بود که آلبی سلسته با یک گل شکست خورد و به جام نرسید، موضوعی که برای مسی و بازیکنان آرژانتین نمی تواند خوش یمن باشد.

دیوید بکام، لوئیز فیگو و رابی کین ستارگان سابق انگلیس، پرتغال و ایرلند، تماشاگران ویژه دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ میان تیم های مراکش و کرواسی بودند.

به گزارش گازتا، ژوزه مورینیو پیشنهاد فدراسیون فوتبال پرتغال را رد کرد و گفت: به قراردادش با باشگاه آاث رم پایبند است و قصد همکاری همزمان را هم ندارد.

باشگاه یوونتوس اعلام کرد به پل پوگبا اجازه حضور در قطر و دیدن فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را نخواهد داد و انتظار دارد تا این بازیکن قبل از پایان فصل به میادین بازگردد.

پوگبا در شبکه اجتماعی خود برای تیم ملی فوتبال فرانسه در دیدار فینال جام جهانی برابر آرژانتین آرزوی موفقیت کرد.

 

کد خبر 204327

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید