جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سایت نمایشگاهی فارس میزبان فعالان گردشگری کشور می شود و در 20 دی میزبان مراسم گشایش نمایشگاه بین المللی گردشگری و قهوه خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، علی فرهادی در جمع خبرنگاران از برگزاری سه عنوان نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد و گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی به همراه ششمین نمایشگاه تخصصی قهوه از روز سه شنبه بیستم دی ماه در نمایشگاه بین المللی فارس آغاز می شود و تا روز جمعه بیست و سوم دی ماه ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: آئین گشایش این عناوین نمایشگاهی روز سه شنبه ساعت 18 در سایت نمایشگاهی فارس و با حضور مسولان استانی برگزار خواهد شد و این نمایشگاه ها در سه سالن حافظ، سرو و بهار و در مساحتی بیش از 10 هزار متر برپا خواهند شد. 
وی با اشاره به استقبال مطلوب شرکت کنندگان در این نمایشگاه ها عنوان کرد: شرکت کنندگان از استان های مختلف کشور حضور دارند، افزود: با توجه به اینکه استان فارس قطب گردشگری و شهر شیراز، شهر جهانی صنایع دستی است، شاهد استقبال خوبی توسط شرکت کنندگان بوده ایم. 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اعلام کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه ها و تهیه بلیط باید از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir اقدام کنند.

 

کد خبر 204711

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید