جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۸:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: خانواده های سه فرزند و بیشتر برای خانه دار شدن در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند.

به گزارش پیام خبر، محمودرضا طالبان با بیان اینکه خانواده های سه فرزند و بیشتر برای خانه دار شدن در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کنند در این خصوص گفت: آن دسته از شهروندانی که متقاضی استفاده از این طرح برای خانه دار شدن هستند در صورتی که مشمول استفاده از امکانات دولتی یا دارای سه فرزند و بیشتر هستند طبق ماده یک آیین نامه اجرایی ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: خانوارهایی که مشمول استفاده از امکانات دولتی هستند و فرزند سوم یا بیشتر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (یکم فروردین 1400) متولد شده و داری سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا بر اساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی موضوع ماده یک آیین نامه اجرایی ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن هستند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: چنانچه متقاضیان دارای این دو شرط سابقه مالکیت شخصی یا سابقه دریافت امکانات دولتی را هم داشته باشند می‌توانند در این طرح ثبت نام کرده و از امکانات جدید استفاده کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: شهروندان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.

طالبان افزود: تاکنون در استان فارس 2 هزار و 566 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: برای ساکنان کلانشهر شیراز طبق تبصره چهار ماده سه آیین نامه اجرایی ماده چهار قانون جوانی جمعیت، زمین در شهرکهای اطراف، شهر جدید صدرا، شهرهای مجاور یا زادگاه پدر و مادر یا فرد متقاضی اختصاص می یابد.

او گفت: در سایر شهرهای استان فارس نیز در همان شهر مورد تقاضا زمین به متقاضی طرح و به طور مشترک و (50 درصد به نام پدر و 50 درصد به نام مادر) واگذار می‌شود.

 

کد خبر 205025

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید