جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۳۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تیم استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال رودرروی ملوان قرار خواهد گرفت.

به گزارش پیام خبر، روز نخست هفته هفدهم و دوم دور برگشت رقابت های دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور پنج شنبه ششم بهمن با انجام دو بازی آغاز می شود و از ساعت ۱۵، تیم استقلال تهران به میزبانی ورزشگاه آزادی مقابل ملوان صف آرایی می کند.
آبی پوشان پایتخت که از سه دیدار گذشته متحمل دو شکست و یک مساوی شده و با ۲۷ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند تنها به کسب برد مقابل ملوان می اندیشند.
ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مسابقه با ملوان گفت: یک بازی سخت با ملوان پیش رو داریم تیمی که در نیم‌ فصل دوم متفاوت بوده و در دفاع منظم و فشرده هستند و در بازی‌ های قبل هم خوب نتیجه گرفته‌ اند، باید بازیکنان ما صبور باشند و وقتی فرصت داشتیم، دروازه حریف را باز کنیم.
ملوانی ها اما در دو بازی گذشته روند خوبی داشتند و با کسب پیروزی برابر حریفان، ۱۸ امتیازی شده و با قرار گرفتن در مکان یازدهم، ازانتهای جدول فاصله گرفتند.
مازیار زارع سرمربی ملوان هم در خصوص این دیدار اظهار کرد:ما روند خوبی در چند مسابقه قبلی داشتیم و مطمئناً با تمام توان در بازی با استقلال حاضر می‌شویم، می‌دانیم بازی سختی است و هر تیمی که تمرکز بالاتر و تلاش بیشتری داشته باشد، امتیازهای لازم را خواهد گرفت.
تیم ۳۰ امتیازی و رده دومی سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه به میزبانی ورزشگاه وطنی قائمشهر برای تثبیت جایگاهش و ماندن در کورس قهرمانی به مصاف نساجی مازندران می رود.
حمید مطهری و تیمش با ۲۱ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

 

کد خبر 205093

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید