شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. سیاسی
چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وزیر ارتباطات در جلسه علنی مجلس گفت: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و به عنوان وزیر ارتباطات 2 نقش در برابر این شرکت دارم یکی تنظیم‌گری همه اپراتورها و دیگری پاسخگویی در برابر کوتاهی این شرکت در ارائه تلفن یا اینترنت، است.

به گزارش پیام خبر، عیسی زارع پور، در جلسه علنی مجلس اظهار داشت: شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و به عنوان وزیر ارتباطات 2 نقش در برابر این شرکت دارم یکی تنظیم‌گری همه اپراتورها و دیگری پاسخگویی در برابر کوتاهی این شرکت در ارائه تلفن یا اینترنت است.

وزیر ارتباطات، در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال عباس مقتدایی مبنی بر علت عدم اجرای قانون در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات، اظهار داشت: ما در وزارت ارتباطات پس از تصویب قوانین برای تبدیل وضعیت ایثارگران اقدامات گسترده‌ای را آغاز کردیم و در بخش‌های مختلف این وزارتخانه تبدیل وضعیت انجام شده است.

زارع‌پور تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده و دیگر سهامدار عمده آن دولت نیست. طبق قانون تجارت اکنون شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و بنده به عنوان وزیر ارتباطات دو نقش تنظیم‌گری همه اپراتورها و پاسخگویی در برابر کوتاهی این شرکت در ارائه تلفن یا اینترنت را در برابر این شرکت دارم.

وی با بیان اینکه دولت در امور داخلی شرکت مخابرات ایران و عزل و نصب در این شرکت و به کارگیری نیروی انسانی در آن نقشی ندارد، گفت: در ترکیب هیئت مدیره این شرکت تنها یک عضو از طرف دولت وجود دارد و ۲۰ درصد سهام آن در دست دولت است، تصمیمات کلان در این شرکت با نظر سهامدار عمده صورت می‌گیرد و طبق قانون تجارت شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است./مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 205095

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید