پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۲۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دبیر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان مرکزی گفت: در جشنواره تجسم هنر فجر استان مرکزی ۱۲ هنرمند شاخص و پیشکسوت که دارای آثار فاخر و شایسته ای هستند معرفی می شوند.

علی شعبانی به خبرنگار پیام خبر در اراک گفت: در این برنامه فرهنگی هنری که با عنوان تجسم هنر فجر استان مرکزی برگزار خواهد شد، ۱۲ هنرمند شاخص و پیشکسوت که دارای آثار فاخر و شایسته ای هستند و در سطح استان و شهرستان کمتر دیده شدند از سراسر استان معرفی می شوند.

دبیر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان مرکزی افزود: پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از مجموعه برنامه هایی است که به صورت ملی در همه استانهای کشور در حال برگزاری است و در دو مرحله و دو نمایشگاه مجزا برگزار شده و پذیرای مخاطبان است؛ تصویرسازی 40 تکه از خاطرات انقلاب اسلامی و 40 تصویر از شخصیت های منفور از دوران انقلاب به صورت کاریکاتوری به نمایش در خواهد آمد.

وی ادامه داد: آیین گشایش این رویداد ۱۲ بهمن ماه برگزار می شود و نمایشگاه اول ۱۲ تا ۱۷ بهمن در شهرستان خمین بیت تاریخی حضرت امام(ره) در نگارخانه روح الله و نمایشگاه دوم ۱۷ تا ۲۵ بهمن در اراک فرهنگسرای شهر صنعتی برگزار می شود.

دبیر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان مرکزی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف بازتولید پیام های انقلاب اسلامی دایر می شود گفت: در بخش تجسم هنر (فجر استان‌ها) ۳۲ استان کشور با حضور ۵۵۰ هنرمند مشارکت دارند.

لازم به ذکر است، پوستر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر طی جلسه‌ای با حضور مدیرکل و تنی چند از مسولان فرهنگی هنری استان رونمایی شد.

 

کد خبر 205202

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید