جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۲:۱۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس گفت: به روستای جیدراز کامفیروز که در برف محاصره شده است با 2 سورتی پرواز بالگرد هلال ‌احمر فارس کمک شده است.

به گزارش پیام خبر، محمد مهدی رنجبر در جمع خبرنگاران گفت: با همکاری هلال احمر فارس، ۱۲۰ تخته پتو و اقلام مصرفی مورد نیاز به روستای در محاصره برف جیدراز کامفیروز ارسال شده است.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس ادامه داد: به علت بارش سنگین برف طی چند هفته اخیر در کامفیروز، عملیات امداد رسانی به ساکنان روستای جیدراز از بخش جنوبی کامفیروز شهرستان مرودشت با استفاده از بالگرد جمعیت هلال احمر استان فارس انجام شد.
وی اضافه کرد: راه ارتباطی روستای هدف گردشگری جیدرزار با سایر نقاط این منطقه به علت برف شدید به کلی قطع شد که با همکاری هلال احمر استان امدادرسانی از جمله توزیع ۱۲۰ تخته فرش واقلام مصرفی به اهالی این‌ منطقه با2 سورتی پرواز بالگرد هلال احمر استان فارس به پایان رسید و کمک‌های امدادی با مدیریت فرماندار ویژه شهرستان و مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس انجام شد.
رنجبرتاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در فارس در قالب بنیاد احسان در حوادث غیر مترقبه از جمله سیلدبیرم و استهبان در کنار مردم خواهد بود و خدمات رسانی خواهد کرد.
محمد رفیعی هم گفت: اقلام مورد نیاز در قالب بسته های مورد نیاز و ضروری اهالی این روستا شامل۱۲۰ تخته پتو،۳۰ شعله چراغ والور،۳۰ کارتن بسته غذایی ۷۲ ساعته شامل؛ تُن ماهی، لوبیا، نودل، خرما،چای، برنج کنسرو شده و ۳۰ تخته موکت بود که بین اهالی این روستا توزیع شد‌.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت که هدایت تیم نجات و امدادرسانی به این روستا را برعهده دارد، اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده بالگرد جمعیت هلال احمر استان به روستای صعب العبور جیدرزار با موفقیت به پایان رسید. 

 

کد خبر 205389

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید