پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شهردار شیراز به برپایی سفره‌های رمضانی در تعامل با برخی نهادها و گروه‌های مردمی اشاره کرد و گفت: برپایی سفره رمضانی در نوروز و نقاط مختلف شهر نظیر کمپ‌ها، بوستان‌ها و توزیع افطاری ساده توسط موکب‌ها بخشی از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است.

به گزارش پیام خبر، محمدحسن اسدی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس به نگاه اعتقادی به مهدویت و تلاش برای ترویج فرهنگ آن تاکید کرد.

او در این دیدار به تلاش بی‌وقفه و فعالیت شبانه‌روزی مدیریت شهری در خدمت به مردم به‌منظور امیدآفرینی اشاره و ابعاد مختلف خدمت‌رسانی را تشریح کرد.

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی شهرداری به محله محوری و محرومیت‌زدایی از چهره مناطق کم برخوردار اشاره و بیان کرد: ۸۰ درصد کل بودجه شهرداری شیراز به مباحث عمرانی اختصاص دارد که از این ۸۰ درصد بخشی به محرومیت‌زدایی و مسجد محوری تخصیص‌یافته است.

شهردار شیراز به برپایی سفره‌های رمضانی در تعامل با برخی نهادها و گروه‌های مردمی اشاره کرد و گفت: برپایی سفره رمضانی در نوروز و نقاط مختلف شهر نظیر کمپ‌ها، بوستان‌ها و توزیع افطاری ساده توسط موکب‌ها بخشی از برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است.

اسدی همچنین از برنامه ریزی بمنظور برگزاری جشن های نیمه شعبان توسط مناطق یازده گانه شهرداری با مشارکت گروه های مردمی، هیات مذهبی و پایگاه های بسیج خبرداد.

اجرای ویژه برنامه‌های حوزه مهدویت در کلان‌شهر شیراز

علی‌اکبر سلطانی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: با همدلی ایجادشده بین ارکان مدیریت شهری و حفظ وحدت بین شورای اسلامی شهر و شهرداری شاهد اتفاقات خوبی در موضوعات مختلف شهری هستیم که با مدیریت بودجه، مدیریت قراردادها و پیمانکاران و انجام پروژه‌های متعدد در سطح شهر امید دوچندانی ایجادشده است.

او به نگاه عدالت محور مدیریت شهری شیراز در محلات و مناطق مختلف شهری و زدودن محرومیت از مناطق کم برخوردار در این دوره شورای اسلامی شهر نیز اشاره کرد.

به گفته این نماینده پارلمان محلی؛ برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه مهدویت در شیراز با رویکرد برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد و مناطق اجرا می‌شود.

سلطانی به احیای مساجد به‌عنوان رویکردی جدی در مدیریت شهری تصریح کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات عمرانی و فرهنگی را به این موضوع اختصاص داده‌ایم.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) فارس نیز با تقدیر از نگاه اعتقادی مدیریت شهری تصریح کرد: لازمه خدمت خوب به مردم از همین نوع نگاه سرچشمه می‌گیرد؛ آنچنان که در سیره نبوی نیز خدمت به مردم از جایگاه بالایی برخوردار بود.

تعهد و پایبندی به مسوولیت از شاخصه‌های سیره نبوی است که حجت الاسلام والمسلمین حدائق نیز در این دیدار بر آن تاکید و اظهار داشت: باید از دوران مسوولیت برای خدمت‌رسانی به مردم شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) به نحو مطلوب و شایسته استفاده کرد و مدیریت جهادی را به عنوان الگویی برای فعالیت مدیریت شهری برگزید.

 

کد خبر 205919

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید