جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۲۲:۲۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع میوه شب عید از روز چهارشنبه در استان خبر داد و گفت: مقرر شده شهرداری‌ها ۱۷۷ غرفه در استان در اختیار اتحادیه قرار دهند تا طرح «از مزرعه تا سفره» در این غرفه‌ها اجرا شود.

به گزارش پیام خبر،مجتبی دهقان پور از آغاز توزیع میوه شب عید از روز چهارشنبه در استان خبر داد و گفت: مقرر شده شهرداری‌ها ۱۷۷ غرفه در استان در اختیار اتحادیه قرار دهند تا طرح «از مزرعه تا سفره» در این غرفه‌ها اجرا شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری کامل مدیران این سازمان با مسئولین محلی در حوزه تنظیم بازار اظهار کرد: در تامین کالا‌های اساسی تنظیم بازاری هیچ مشکلی نداریم و از آمادگی کامل برخورداریم.

وی اضافه کرد: کالا‌های اساسی تنظیم بازاری شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد است که حسب نیاز و بر اساس برش‌های شهرستانی اعلام و تخصیص داده خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان فارس اتحادیه فرهنگیان به نمایندگی از اتاق تعاون توزیع کالا‌های اساسی را عهده‌دار است، بیان کرد: بر اساس اعلام اتحادیه مذکور علاوه بر کالا‌های اساسی، توزیع حبوبات نیز در این فروشگاه‌ها انجام می‌شود.

دهقان پور با اشاره به نظر استاندار فارس مبنی بر اهتمام برای تامین و تعدیل قیمت بازار محصولاتی مانند سیب زمینی، پیاز و گوجه فرنگی توسط جهاد کشاورزی ابراز کرد: علاوه بر این موارد، لبنیات و اقلام پروتئینی را هم مد نظر قرار خواهیم داد تا با قیمتی پایین‌تر از قیمت فعلی بازار عرضه شود.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان استان فارس می‌بایست حداقل سه فروشگاه خواروبار، 10 فروشگاه میوه و تره‌بار و پنج فروشگاه مرغ و گوشت و یک نمایشگاه برای عرضه کالای تنظیم بازار دایر شود، اضافه کرد: در گام نخست یک‌هزار تن برنج و ۵۰۰ تن شکر طرح تنظیم بازار برای شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 206284

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید