شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرمخابرات منطقه فارس گفت: دایری بیش از ۲۴ هزار تلفن ثابت درسطح استان در طی سال جاری نشان از فعالیت بی وقفه کارشناسان مخابرات در راستای برقراری ارتباطات فراگیر و پایدار در سطح استان دارد.

به گزارش پیام خبر، فرشید ایزدی، گفت: دایری بیش از ۲۴ هزار تلفن ثابت درسطح استان در طی سال جاری نشان از فعالیت بی وقفه کارشناسان مخابرات در راستای برقراری ارتباطات فراگیر و پایدار در سطح استان دارد.

مدیرمخابرات منطقه فارس اظهارداشت: دایری بیش از ۱۱ هزارتلفن ثابت در شیراز و بیش از ۱۲ هزار تلفن ثابت در سطح شهرستان های فارس یکی از دستاوردهای مهم مخابرات منطقه فارس در سطح استان است.

مدیرمخابرات منطقه فارس بیان کرد: باتوجه به رشد تکنولوژی و افزایش سطح انتظارات مردم شریف استان فارس از حوزه ارتباطات، دربخش تلفن ثابت از به روزترین تکنولوژی این حوزه یعنی FTTH برای برقراری ارتباط تلفن ثابت استفاده می شود، در این تکنولوژی صدا و دیتا بر روی فیبرنوری به دست مشترکان می رسد.

مهندس ایزدی دایری FTTH درسطح استان از ابتدای سال جاری را نزدیک به ۲ هزار خط عنوان نمود و اظهارداشت: بیش از۱۲۰۰ مورد از این دایری در سطح شهرستان شیراز و بیش از۵۰۰ دایری درسایرشهرستانها بوده است.

مدیرمخابرات منطقه فارس با تاکید بر اهمیت سرعت در وصل تلفن ثابت درمناطقی که امکانات وجود دارد اظهار داشت: تمام تلاش همکاران ما در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان است.

 

کد خبر 206328

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید