پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. مذهبی
پنج شنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۳۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش پیام خبر از اراک، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر یکی از فرصت های خوب در نهاد مقدس سپاه برای شناسایی مدیران موفق در سپاه و بسیج است و همانگونه که مالک اشتر با ویژگی های فردی و اجتماعی همواره سرمشق و الگو و موجب ترس دشمنان بود ، عزیزان برگزیده در این جشنواره الگوهای موفق هستند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی الگوسازی و تربیت الگو را از مهمترین رویکردهای جشنواره مالک اشتر سپاه خواند و گفت: این جشنواره میدان خوبی برای رشد و ارتقای سایر واحدها و رده های بسیج و سپاه را فراهم می سازد. 

وی افزود: جشنواره مالک اشتر ظرفیتی مناسب برای رسیدن به نقطه مطلوب است و رسیدن به این وضعیت ملاک قرآنی دارد و لذا این جشنواره مالک اشتر بودن و مالک اشتر ماندن را به مدیران می آموزد. 

حجت الاسلام عبدی ادامه داد: خوشبختانه جشنواره مالک اشتر در راستای رشد و شکوفایی فردی و جمعی در نهاد مقدس سپاه و بسیج برکات فراوانی داشته و زمینه های تحول را ایجاد کرده است. 

وی تاکید کرد: ولایتمداری، دشمن شناسی، استوارانه حرکت کردن در مسیر حق، مبتکر و خلاق ، بصیرت و بهره گیری از فرصت ها مهمترین ویژگی های مالک اشتر است و به فضل الهی این جشنواره زمینه ای برای آماده سازی بسیجیان و پاسداران در راستای برقراری و مقدمه سازی ظهور را فراهم می سازد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه امیدآفرینی مهمترین رویکرد فعالیت های سپاه و بسیج در گام دوم انقلاب است،گفت: باید با جهاد علمی و جهادهای مختلف زمینه های پیشرفت کشور و قوی شدن در همه ابعاد فراهم شود. 

وی خاطر نشان کرد: دوازدهمین دوره از جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه حضرت روح الله استان مرکزی با شعار هوشمندی، اثربخشی و کارآمدی برای تحقق سپاه قوی و مقتدر برگزار شد و امروز به برگزیدگان لوح تجلیل اهدا شد.

 

کد خبر 206381

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید