جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۷:۵۸
زمان مطالعه: 4 دقیقه
شهردار صدرا گفت: احداث پمپ بنزین در فاز ۲ صدرا و راه اندازی معاینه فنی خودروهای سبک هم از برنامه های سال آتی شهرداری صدراست.

به گزارش پیام خبر، بهزاد پرنیان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایان سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری صدرا ۳۰۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه با تلاش همه همکاران و سیاست گذاری های شورای اسلامی صدرا در ۱۰ ماهه اول سال محقق شد و لایحه متمم ۵۲۰ میلیون تومانی تصویب شد.
شهردار صدرا ادامه داد: یکصد میلیارد تومان بودجه مازاد بودجه سال آینده ۶۰۰ میلیارد تومان بسته ایم که رقم بی نظیری است و نسبت به امسال 2 برابر شده است.
پرنیان اضافه کرد: 110 میلیارد تومان امسال به توسعه ماشین آلات عمرانی و حمل و نقل عمومی اختصاص یافت و کمتر شهرداری در فارس موفق به اخذ اتوبوس یارانه ای از کشور شده ایم اما در صدرا ۱۳ دستگاه از این اتوبوس و سه اتوبوس آزاد و ۶ دستگاه مینی بوس یارانه ای دریافت کرده ایم.
شهردار صدرا با اشاره به اقدامات انجام شده برای پاسخگویی به نیازهای مردم صدرا اظهار کرد: در بحث ماشین آلات راه سازی و سنگین شهرداری صدرا نیازگوی نیازهای مردم نبود و با سیاست گذاری شورای صدرا چند دستگاه در این راستا خریداری شد که شامل یک دستگاه ماشین آتش نشانی پیشرو بود و کلا ۱۱۰ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.
وی ادامه داد: برای رفع کمبود سرانه فضای سبز صدرا تلاش های متعددی صورت گرفته و منابع آب را با همین هدف تقویت کردیم و سهمیه از سازمان آب از یک چشمه آب در پروژه انتقال آب خلیج فارس دریافت کردیم و پنج میلیارد تومان پیش خرید آب از تصفیه خانه فاضلاب کرده ایم.
پرنیان در مورد توسعه فضای سبز هم گفت: سال گذشته۷ پارک محله ای احداث شده که تکمیل شده اند و ۱۲ پارک هم که داشتیم مورد بهسازی قرار دادیم و ۷ میدان اصلی شهر هم بازسازی شد که ۲ میدان ورودی شهر صدرا هستند و هشت هزار اصله درخت و درختچه و ۱۲ هزار متر مربع گل و گیاه فصلی و ۴ هزار اصله درخت رایگان بین مردم صدرا امسال توزیع شد.
وی ادامه داد: احداث پمپ بنزین در فاز ۲ صدرا و راه اندازی معاینه فنی خودروهای سبک هم از برنامه های سال آتی شهرداری صدراست.
عزیزی، رئیس شورای اسلامی صدرا هم در این نشست گفت: خبرنگاران برای پیشرفت صدرا نقش موثری می توانند کمک دهنده باشند و آرامش شهر صدرا برای شورای اسلامی و شهرداری صدرا مهم است.
وی ادامه داد: تعداد کل مصوبات شورای ششم شهر صدرا ۴۲۷ مصوبه بوده است.
عزیزی با تاکید بر انجام اقدامات فرهنگی و عمرانی در صدرا بیان کرد: رضایت مندی مردم برای ما مهم بود و با مشورت با معتمدان و کارشناسان و مردم صدرا در این راستا در سال ۱۴۰۱ در این راستا تلاش کردیم و یک سری برنامه های بلند مدت هم در نظر گرفتیم که با تعامل شهردار شیراز قرارداد یک پارک ۹ هکتاری در فاز ۲ و ساختمان شهرداری در فلز یک صدرا با قرارگاه خاتم الانبیا محقق شده است.
وی افزود: زیباسازی فضای شهری هم از اولویت های شورای اسلامی ششم صدرا بوده است و در همین راستا ۷ میدان را زیباسازی کرده ایم.
عزیزی اضافه کرد: با شرکت عمران صدرا، کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی در خصوص فضای سبز شهر صدرا جذب کرده ایم.
وی تاکید کرد: برای هویت بخشی به شهر صدرا، نخستین جشنواره ادبی شهر صدرا اقدام خوبی توسط شهرداری صدرا بود و اداره کل ورزش و جوانان هم باید از حوزه ورزشی صدرا حمایت کند.
عزیزی در خصوص اهدای پاداش به پرسنل شهرداری صدرا هم تصریح کرد: اهدای پاداش به کارکنان شهرداری صدرا باید هدفمند شود و پاداش ها به صورت عملکردی تعیین شود
کشاورز، سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا هم گفت: سال آینده ۸۰۰هزار متر مربع انجام آسفالت در صدرا به انجام خواهیم رساند و احداث ساختمان آتش نشانی برای شرق صدرا از دیگر برنامه های اتی صدرا خواهد بود.
وی ادامه داد: برای نگهداری از سگ های بلاصاحب در یک کمپ در صدرا ۴ میلیارد تومان هزینه کرده ایم که پلاک کوبی می شوند و ۲ دامپزشک با تجهیزات و امکانات عقیم سازی را انجام می هند و تنها شهرداری فارس هستیم که اسلحه بیهوشی داریم و هر سگ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه عقیم سازی دارد.
مهدی کشاورز، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا هم گفت: بودجه سال آینده ۶۰۰ میلیارد کردیم و در سال جاری ۳۰۰ پیش بینی شده بود که با تلاش شهردار و با متتمم بودجه، افزایش داشت.
وی افزود: 80 هزار مترمربع آسفالت خواهیم داشت و بلوار های صدرا را از متمم بودجه آسفالت می کنیم و آتش نشانی، ساختمان برای شرق صدرا از محل بودجه احداث خواهد شد و در سال های گذشته پیش بینی آسیب داشتیم.

 

کد خبر 206478

 

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید
اسماعیل | ۱ سال پیش
سلاموضعیت اسفالت مولانا تا سلحشوران افتضاح هست.و همچنین از کنار بانکی ملی در خیابان امام خمینی تا مطهرنیا خراب می باشد از پشت پمپ بنزین تا میدان امام رضا که اسفالت شده این قسمت شو نصفه نیمه رها کردین و خیلی خیلی بد جور هست.لطفا پیگیری نمایید .ممنون از لطف شما.
0
0