پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۰۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش پیام خبر به نقل از ورزش سه، روز گذشته ذوب‌آهن و آلومینیوم در دیداری دوستانه به میزبانی اراک مقابل هم صف آرایی کردند تا با این بازی تدارکاتی، پرونده امسال خود را به پایان برسانند. امسال برای ذوب آهن با جایگاه هفتمی لیگ بیست و یکم آغاز شد و برای آلومینیوم با رتبه هفتمی لیگ بیست و دوم به پایان رسید تا مهدی تارتار و مهدی رحمتی با نتایجی موفقیت‌آمیز به استقبال سال نو بروند.

نکته جالب در مورد رحمتی و تارتار این است که هر دو چهره‌های سابق استقلال و پرسپولیس هستند اما کمترین میزان حاشیه و ماجرا را از تیم سابق متوجه خود می‌بینند و بیشتر در شغل خود به عنوان سرمربی تیم کنونی تعریف می‌شوند. با این حال تقابل مستقیم با پرسپولیس و استقلال، باعث می‌شود تا آن‌ها نیز وارد حساسیت این رقابت‌های سرنوشت‌ساز بشوند.

1833638

اتفاقا در آغاز سال جدید، استقلال با هر دوی این مربیان دیدار خواهد کرد. روز یازدهم فروردین، تقابل بین استقلال و ذوب‌آهن خواهد بود و هجدهم فروردین جدال بین آلومینیوم و استقلال. اگر این دو چهره سرخابی از پس تیم ریکاردو ساپینتو بر بیایند، ممکن است استقلال به سرعت جایگاه دومی خود را از دست بدهد و در غیر این صورت هم استقلال جای پای خود را در رتبه دوم محکم‌تر خواهد کرد.

در حاشیه بازی امروز مهدی تارتار و مهدی رحمتی گفت‌وگوی نسبتا طولانی را بایکدیگر داشتند و در مورد مسائل مختلف صحبت کردند و دیدار جذابی را هم بایکدیگر داشتند و حالا بعد از تعطیلات کوتاه، دوباره پای به لیگ برتر خواهند گذاشت.

ذوب آهن و آلومینیوم یک بازی رودررو در هفته بیست و هفتم نیز خواهند داشت که جدال جذابی بین این دو سرمربی خواهد بود، شاید رتبه آن‌ها در میانه جدول را هم دست‌خوش تغییر کند.

 

 

کد خبر 206513

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید