جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل آموزش و پرورش فارس و رییس کمیته اسکان ستاد سفرهای نوروزی استان گفت: تا صبح روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه، اسکان مهمانان نوروزی در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان از مرز ۸۵ هزار نفر روز گذشت.

به گزارش پیام خبر،محمد خلیل عسکری بااعلام این خبرافزود: استان فارس و شهر شیراز یکی از مناطق اصلی مقصد سفر مهمانان نوروزی کشور است.

رییس کمیته اسکان ستاد سفرهای نوروزی استان فارس گفت: امسال تلاش شده تا علی رغم اینکه مدارس استان باز و فعالیت در انها جریان داشت اما همزمان نسبت به آماده سازی برای پذیرش مهمانان نوروزی هم اقدام کنند که همین بار مضاعفی را بر دوش مدیر و عوامل اجرایی مدارس استان افزود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: طی بخشنامه های مکرر موارد اجرایی که باید عوامل اسکان مدنظر قرار دهند به مدارس اعلام شد.

عسکری گفت: در دیماه امسال برگزاری جلسات و تمهیدات درخصوص اسکان مهمانان نوروزی در اموزش و پرورش فارس به محض اینکه آموزش و پرورش مسوول کمیته اسکان مهمانان استان شد آغاز شد.

رییس کمیته اسکان ستاد سفرهای نوروزی استان فارس گفت: از آغاز فعالیت پذیرش مهمانان نوروزی تا صبح روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۱ هزار نفر در قالب نزدیک به ۸ هزار و هشتصد خانواده و درمجموع نزدیک به ۸۶ هزار نفر روز در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان فارس اسکان داده شدند.

عسکری گفت:بیشترین آمار میهمان اسکان یافته در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش استان فارس به ترتیب مربوط به شهرهای شیراز، آباده و مرودشت است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در شهر شیراز نیز به ترتیب مربوط به سنادهای اسکان فرهنگیان نواحی چهار، یک، سه و دو است.

 

کد خبر 206522

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید