جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان و والدین آنها در طول ایام نوروز می توانند به صورت تلفنی از خدمات مشاوره ای رایگان با تماس با خط ۱۵۷۰ بهره شوند.

به گزارش پیام خبر،علی خواجه نژادیان بااشاره به مطلب فوق افزود: ارائه مشاوره در زمینه های افسردگی و اضطراب، تحصیلی، اعتیاد، روابط اجتماعی را از کارکردهای خط تلفن ١۵٧٠ است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: دانش آموزان و والدین در صورت مشاهده علائم خطر و تهدید و یا مواجه شدن با افکار مخرب، می توانند از ۸صبح تا ۲۰ شب با تماس با خط تلفن ۱۵۷۰ با مشاورین در مرکز اورژانس دانش آموزی تماس حاصل فرمایند‌.

خواجه نژادیان مشاورین مرکز ١۵٧٠ را از مجرب ترین و خبره ترین مشاورین آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: نهادهایی مثل دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بهزیستی، پلیس، استانداری و دادگستری از جمله پشتیبانان این مرکز هستند که در مواقع نیاز، خدمات مکملی را به دانش آموزان و والدین ارائه خواهند داد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش فارس، با اشاره به اهمیت مداخله های روانی مختصر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سهولت دسترسی دانش آموزان مناطق محروم را از امکانات این خط تلفن عنوان کرد.

وی گفت: کیفیت بالای خدمات اورژانس دانش آموزی و ارائه مشاوره های دقیق و تخصصی موجب اعتماد سازی در دانش آموزان و خانواده ها شده است.

 

کد خبر 206523

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید