جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. گردشگری
جمعه, ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ ۲۰:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسئول میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نی‌ریز گفت: تفرجگاه‌های نی‌ریز امسال مورد استقبال بی‌سابقه مسافران نوروزی قرار گرفت.

به گزارش پیام خبر، حمیدرضا هادی امروز 4 فروردین ماه گفت: شهرستان نی‌ریز که در قسمت جنوبی شرقی استان و دروازه ورودی استان از سمت استان‌های یزد، کرمان و هرمزگان قرارگرفته پذیرای بسیاری از میهمانان و زائرین استان است که در این ‌بین میهمانان در این شهرستان از طبیعت بسیاز زیبا و تفرجگاه‌های بی‌نظیر این شهرستان بازدید می کنند.
مسئول میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان نی‌ریز ادامه داد: طی بارندگی‌های اخیر در شهرستان و سرازیر شدن بزرگ‌ترین آبشار فصلی خاورمیانه (آبشار تارم) در این شهرستان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند یا از این مسیر به استان وارد می‌شوند بهت و حیرت خود را از این زیبایی خیره‌کننده ابراز نموده و اعلام می‌نمایند. لحظات بسیار شیرین و دل‌نشینی از سفر به این شهرستان با خود به یادگار می‌برند.
هادی تاکید کرد: طبیعت زیبای پلنگان که جوشش زیبای بشر در این منطقه و جاری شدن رودخانه در جنگل زیبای باغ بیشته زیبایی این منطقه را دوچندان کرده و به‌عنوان یکی دیگر از تفرجگاه‌های شهرستان مورد استقبال قرارگرفته به‌گونه‌ای که سبب ایجاد ترافیک در مسیر ورودی به این تفرجگاه و تفرجگاه آبشار تارم گردیده همچنین دریاچه بختگان، منطقه بهرام گور، آسیاب خبار، آسیاب آباد زردشت و ... از تفرجگاه‌های دیگر شهرستان که مورد استقبال مسافرین نوروزی قرارگرفته است.
وی گفت: با نزول رحمت الهی در سال جاری طبیعت زیبای خود را در این ایام به هم میهمانان و خصوصاً میهمانان نوروزی این شهرستان نمایان کرده تا سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی در این شهرستان سپری نموده و تا سالیان سال خاطرات و زیبایی‌های آن را فراموش نکنند.
هادی تاکید کرد: دفتر اطلاعات گردشگری واقع در پارک معلم با حضور تمام ‌وقت کارکنان اداری و تهیه نقشه‌های اطلاعات گردشگری شهرستان نسبت به معرفی و راهنمایی گردشگران به شهرستان اقدام کرده تا مسافران و میهمانان سفر خاطره‌انگیزی در این شهرستان داشته و با خاطره‌های خوب این شهرستان را ترک کنند.

 

کد خبر 206802

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید