پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۲۱:۰۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابران ایران (نجما) در استان خراسان رضوی، ضمن مهم بر شمردن موضوع اقتصاد و معیشت مردم، اظهار داشت: همه ما موظفیم در راستای تحقق شعار سال جاری حرکت کنیم ؛ پروژه نجما جهشی در رشد اقتصادی در کشور خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی، در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابران ایران (نجما) در استان خراسان رضوی، ضمن مهم بر شمردن موضوع اقتصاد و معیشت مردم، اظهار داشت: همه ما موظفیم در راستای تحقق شعار سال جاری حرکت کنیم ؛ پروژه نجما جهشی در رشد اقتصادی در کشور خواهد بود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با حضور، رئیس و اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، معاونان ستادی و مدیران منطقه ای و نمایندگان مجلس در مشهد برگزار شد، با تاکید بر اینکه اجرای نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در راستای مهار تورم و رشد تولید است افزود : الزامات عملیاتی شدن شعار سال را کمک دستگاه ها به یکدیگر، پیگیری جدی تصمیمها، ثبات در سیاست ها و تصمیمات اقتصادی، ساختارسازی برای مشارکت مردم در اقتصاد و پذیرش اولویت شعار سال توسط دستگاه های مختلف برشمرد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همکاری و همراهی سازمان های خدماتی از جمله استانداری و شهرداری ها را در جهت تسهیل و تسریع به موقع پروژه های توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات مهم دانست و اظهار داشت: پروژه نجما نمونه موفقی از برنامه ریزی ملی براساس داشته ها، با هدف رسیدن به نتایج راهبردی است.

وی با اشاره به وجود ثبات در سیاست ها و تصمیم های اقتصادی بیان کرد: سیاست ها باید علاوه بر پیوست های دیگر، پیوست اقتصادی نیز داشته باشدتا به نتایج درستی در آن دست یافت.

مهندس سلطانی، ضمن تاکید به انتخاب طرح نجما از بین ۱۲ سناریو، تصریح کرد : کار بسیار پیچیده و مهندسی با بررسی های دقیق صورت گرفته و این طرح انتخاب شده است تا بتوان در آینده این طرح زایش داشته باشد.

وی با اشاره به برای اجرای این پروژه در ۲۹ استان به سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد ریالی نیاز است گفت: بررسی اقتصادی ما به گونه ای بوده است که سرمایه گذاری در آن مثبت و رو به رشد باشد.

در پایان مراسم به یمن میلاد با سعادت حضرت معصومه (علیها سلام) و حضرت رضا (علیه السلام) تفاهم نامه این پروژه عظیم در سه شهرستان مشهد، کاشمر و سبزوار امضا شد. و مهندس سلطانی از تمامی دست اندکاران از جمله: استانداران، نمایندگان، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی که شرکت مخابرات را در راه اجرای پروژه یاری رساندند، تقدیر و تشکر کرد./ مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 209816

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید