جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۰۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم‌زمان با هفته‌ روابط عمومی و در نشست مطبوعاتی از روابط‌عمومی این اداره کل تقدیر کرد.

به گزارش پیام خبر، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هم‌زمان با هفته‌ روابط عمومی و در نشست مطبوعاتی از روابط‌عمومی این اداره کل تقدیر کرد.

کامرانی در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استانی برگزار شد، گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر مجموعه سازمانی است که صدای زندگی و پیام سرزندگی را در جامعه منتشر می‌کند. روابط عمومی یک بخش کلیدی با ابزار مفید کلمه و کلام است که چراغ اطلاع‌رسانی مجموعه را روشن نگه می‌دارد.

کامرانی ضمن تبریک انتخاب دوباره اعظم موسوی، روابط‌عمومی کانون فارس به عنوان یکی از 7 عضو هیئت‌رییسه شورای هماهنگی‌های روابط عمومی استان فارس ادامه داد: روابط‌عمومی به عنوان پیشانی سازمان تلاش می‌کند تا در ایام مختلف سال با انعکاس رویدادها، برقراری تعامل مثبت با سایر کارکنان، تعامل سازنده و همراهی با مدیر دستگاه، نقش مؤثری را در جهت پیشبرد اهداف سازمان ایفا کند و این نقش همراه با امیدآفرینی و امیدبخشی، در جامعه امروز، بیشتر و مهم‌تر نیز شده است.

 

کد خبر 209895

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید