شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سومین جشنواره شعر روستا از سری برنامه های کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و فرهنگی در روستای بازرجان شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خبر از اراک، سومین جشنواره شعر روستا از سری برنامه های کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی و فرهنگی در روستای بازرجان شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

این جشنواره با موضوعات کار و تلاش، تولید ملی و کالای ایرانی در روستا، فرهنگ عامه و آیین‌ها و سنت‌های روستا، ازدواج، خانواده، فرزندان و نشاط در روستا، اعتقادات، آیین های مذهبی در روستا، لالایی ها و نغمه های عاشقانه و کار آوا در روستا، زبان مادری، لهجه‌ها و گویش‌های روستا و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

قالب اشعار ارسالی به جشنواره آزاد است، اشعار باید به صورت تایپ شده باشد شرکت کننده می تواند حداکثر دو اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند اشعاری که به زبان یا گویش محلی نوشته شده باشد باید همراه با متن اصلی شعر، ترجمه آن هم ارسال شود.

گفتنی است، به همه شرکت کنندگان گواهی شرکت ارائه می شود، آخرین مهلت ارسال آثار ۱۲ تیر ۱۴۰۲ و داوری و اعلام نتایج ۱۵ تیر اعلام شده است.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره شعر روستا پنج شنبه ۲۲ تیرماه در شهرستان تفرش برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

این جشنواره به همت موسسه فرهنگی قرآنی کوثر تفرش و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و همکاری فرمانداری تفرش برگزار می‌شود.

 

کد خبر 210013

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید